Min kärlek till hundar <3


Jag älskar verkligen hundar det är nånting jag har önskat mej sen jag typ var fem eller nåt, Men jaaa pappa e ju allergisk men jag hoppas på att det kanske försvinner hihi..Med en liten valp skulle livet kännas lättare och härligare på nått sätt nån som alltid blir jätte glad när man kommer hem eller alltid vill mysa med en när man sitter och kollar på tv japp en liten underbar och älskad krabat skulle jag vilja ha och ta hand om,  och jag behöver inget mer nånsin efter det ♥

xoxo.

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah, jag kommer ihåg i 1:an att du ALLTID ville gå fram och klappa varenda hund som gick förbi! xD

2012-02-22 @ 18:35:36
URL: http://amandaklahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0