TÄVLING,TÄVLING,TÄVLING.......

Hellu! Här kommer en liten Tävling som handlar om mig!!! Den som svarar mest rätt vinner ett PRIS!!!
Här kommer dom:
1. Vad är min favorit färg???
A.Grön.
B.Rosa.
C.Lila.
2.Vad heter min pappa???
A.Lars Gösta Hall.
B.Lars Orvar Hall.
C.Lars Mats  Hall.
3.Hur många sykon har jag??
A.2
B.3
C.4
4.Vad är jag allergisk mott??
A.Nötter.
B.Pollen.
C.Äpple.
5.Vilka två andra länder än sverige har jag bott i???
A.U.S.A o Norge.
B.London o U.S.A.
C.Grekland o London.
6.Vad är min favorit mat??
A.Lasange.
B.Köttbullar o makaroner.
C.Tacos.
7.Vilka två fritids aktiveteter har jag??
A.Fotboll o Gymnastik.
B.Kör o Drama.
C.Gymnastik o Kör.
8.Vilken färg har mitt hus??
A.Röd.
B.Gul.
C.Grönt.
9.Hur många går i min klass???
A.31.
B.20.
C19.
10.Vad är min favorit frukt??
A.Banan.
B.Äpple.
C.Plomon.
LYCKA TILL!!!
/wilma :)

Kommentarer
Postat av: Oskar

Lila

Lars Gösta Hall

3

Äpple

London och USA

Köttbullar o makaroner

Gymnastik o kör

Röd

31

Banan



2010-09-17 @ 09:47:02
Postat av: emma

1.C

2.A

3.B

4.C

5.B

6.C

7.C

8.A

9.A

10.A

2010-09-18 @ 17:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0