CYKEL,KÖR,SKOLA MM

Hej alla fina läsare! Först tänkte jag bara berräta o igår.Igår var det först  skola som vanligt. Efter skolan kom Alva med mig hem föratt båda skulle vara ensama hema o inte gör nåt kul endå.Vi åt melis kollade på gammla 90210.När Alva hade åkt hem så åkte jag ,mamma o pappa och köpte en CYKEL TILL MIG!! det blev en svart cykel som det står kung och drottningholm på (vet inte varför).Ja det var igår nu tänkte jag berätta om idag:Idag var det skola och på idrotten körde vi en lek som hette match orenterining eller nåt sånt det gick iallafall inte så bra för vårat lag.Efter skolan tog jag tåget till sollentuna station för jag skulle till KÖREN! jag gick i en kör för två år sen och det här var första gången för den här terminen vi ska göra en musikal som heter ängel utan vingar o jag kanske ska få spela HUVUDROLLEN!! GHHAAAA!.Nu har jag iallafall duchat för det är klassfoto imorgon e det någon annan än jag som tycker att det är jätte kul att ta klassfoto???
puss puss/willybilly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0