CHEERLEADING!!:)

HELLOW!
Idag har jag haft gymnastik. Min grupp e lite specciel (stavning?) vi ska vara en vanlig gympa grupp men vi har dans och cheerleading ochså  det är så  himla kul!!! Idag hade vi cheerleading för första gången våran ledare Peter sa att jag och några till skulle vara flygare allså dom som får kastas up i luften.Jag fick vara den första att testa den saken vi skulle göra jag fick iallafal först hoppa up i några andra tjejers händer (med föterna allaså) sen tryckte dom up mig i luften så jag stog utan att hålla i mig nåntig i luften  det var faktiskt inte läskigt bara väldigt kul!! Efter gympan så åkte jag och mamma o Kajsa till stinsen för att köpa saker till musikalen jag ska vara med i imorgon jag ska vara ängel så måste jag ha vita kläder och ett panband vi hittade vita kläder på HM och ett guld o vit randigt panband på GLITTER.Nu ska vi snart bästella pizza att äta ikväll jag tror jag tar en hawaii vad e din favorit sort????(komentera!!)
KRAM/Wilma!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman, min favvo pizza är vegetarisk med massor av kronärtskockor. Puss och tack för en mysig kväll.

2010-10-02 @ 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0