STUBBERS!!!!

Igår åkte hela skolan till ett ställe som heter stubbers det är som en adventure park.Vi var tvungna att gå upp vid 6 eftersom  bussen från skolan gick vid 7 tiden (jobbigt!!!)Bussen tog ungefär en timma och 30 min medans buss resan körde vi hänga gubbe,gul bil,sten sax påse och så sov vi lite.När vi kom fram fick min grupp åka en blandning av en snowboard och en skate board det var jätte kul men vi fick inte åka från högsta baken även fast vi jätte gärna ville det.Efter det fick vi ta på oss bad kläder våtdräkt och flytväst sen sa dom att vi skulle åka Vatten bannaner jag blev sååååååååå glad vi hade sett niorna åka dom men vi trodde inte att vi skulle få åka det var iallafal väldigt kul jag satt på bannanen med tre killar vi bästemde oss för att kasta oss av när vi åkte så vi gjorde det två gånger och sista gången var det inte med menigen så han som körde oss fick hämmta upp mig och andra killen som rillade i.Sen var det dags för lunch vi fick korv med bröd jag spruade inte ketschup på mig som jag gjorde sist vi var på stubbers.Efter lunch skulle vi bygga en flote den blev faktisk jette bra byggd och höll när hela vår grupp satt på den och padlade.Sen skulle vi göra sista saken för dagen det blev att klättra med såna där säker hets linor och sånt man skulle klättra upp på en jätte hög pellare och sedan hoppa där ifrån många personer i min grupp vågade inte klättra hela vägen upp men det gjorde jag det var jette kul när man hoppade för det var ungefär som att flyga ner till marken.Sen fick vi pack våra väskor och sätta oss på bussen.På vägen hem körde jag och signe röda mattan jag blev faktisk helt röd på armen med riv märken.Nu ska jag gå sätta mig i soffan och titta på vårshowen med oskar vi fick dvden idag. 
tjenicksen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0