Nanny mac phee and the big bang!!!

Idag har jag och Matilda varit på bio eftersom det har varit sånt uselt väder  det blåste satt både jag och matilda blåste bort.Innan vi gick in köpte vi lite bio godis/lunch på Marks and Spencer vi köpte youguhrtar, skitels,doughunts och små söta choklad hjärtan . Vi såg filmen Nanny mac phee and the big bang den var jätte bra men väldigt lång över två timmar. När matilda lämmat mig hema så tog jag ett varm skön dusch och tvättade håret med både jordgubb och hallons shampo.Matilda behövde åka hem till hundarna eftersom dom behövde rastas.Nu har jag precis ätit middag och ska nog sätta mig och titta på bilder med mamma och pappa.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej! Vad fint skrivet! Vi hade en väldigt mysig eftermiddag tycker jag! Vi kanske kan ha som tradition att gå på bio varje helg! Älskar dig massor! Puss puss puss puss puss

2010-05-03 @ 23:06:52
URL: http://tildailondon.blogg.se/
Postat av: wilma

ja det skulle vara kul att gå på bio varje helgoch se dom senaste filmerna men då kan vi ju köpa mat på den där biliga affären istellet puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss!!!!!!!!!

2010-05-04 @ 08:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0