Hmmmmmmm................

HEJSAN alla läsare om jag har några hihihih!!!!!!
Idag kom jag inte på någon headline eller vad man säger så det fick bli som det blev!!
Idag har vi haft general repition av vårshowen den är ju imorgon det gick ganska bra bara att när vi sjöng våran låt så råka jag slå i micken på hakan det gjorde ganska ont och så börja några skratta åt mig men jag fortsatte en då och var stark hihihihih.När jag kom hem från skolan så behövde jag ränsa min garderob en hel del försvan och jag har hunnit pussa alla kläderna hejdå! Sen har det inte hänt något speciellt. hej hopp igelkott!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Klart du har läsare! En väldigt flitig sådan iallafall! Saknar dig mimmla! Ser fram emot vårshowen på torsdag!!!! :) Puss

2010-05-04 @ 21:48:49
URL: http://tildailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0