Hemma kväll!!!

Hellu!!
Nu har jag precis duchat eller hur det nu stavas.Mamma och pappa ska utt och äta middag med deras kompisar så jag blir lämnad ensam med kajsa hennes kompis görel ,oskar och hans kompis scott vi ska äta lasange och titta på family guy (kajsa och görel hyrde hela sesong 8).Just nu chattar jag med Adriane på skype vi pratar om........ eeeeee att jag äter cheese balls hihihhi.Nu ska jag gå in på you tube och se om Addi lagt upp video klippen vi två spelade in idag om ni vill se dom gå in på youtube.se/loveyoumarengo och tryck på jag och wilma.
ps. jag kanske lägger upp klippen här om jag fattar hur man gör!
hej hoj potatis koj hihiih!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0