..................

Det blev lite konstigt när jag skrev mina headers varje gång jag skrev något så råka jag trycka på den där förbaskade knappen hihihihih!!!                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Idaghar jag varit i skolan på rasten så blev jag kidnappad av Fille och Emma dom lekte agenter och så kidnappade dom mig och då blev jag ochså en agent det var jätte kul vi hade ett updrag som vi kallade för uppdrag 126 det var att få reda på lärarnas kod till en dörr sen kidnappade vi Adriane ochså så nu är hon ochså en av oss.Oskar hemtade mig efter skolan idag eftersom mamma var i stan med hennes kompis oskar sa att vi hade bråtom så jag skyndade mig som atan och sen visade det sig att vi inte hade bråttom han ville bara komma där ifrån.Imorgon har vi tabell test OOONHHHOOOO!!!!
hejdå wilma wonka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0