A rainy day!!!!!!

Konstigt att det rengnade i dag eftersom det har varit så soligt och skönt alla andra helger det verkligen össssss!!!! rengnade idag.Men jag mamma och pappa bästemde oss endå för att åka in till stan och träffa matilda vi gick på ett cafe (minns inte rigtigt vad stället hette) ligger iallafal vid slone square. Jag och matilda delade på en krousong och en dansk kanelbulle kanel bullen var faktisk rigtigt god ungefär som en kroausong fast med kanel i vi tog ochså en varsin varm choklad.Efter kaffe besöket gick vi till peter jones (ett stort varuhus) vi gick runt och tittade på alla saker som fanns och jag testade en sån där spring maskin och när jag gick av den såg jag en STOR skylt på den stog det "please dont use the traning equipment!!!!!!! jag gick direkt där ifrån och hoppades att ingen hade sett mig.Vi sa hejdå till matilda på peter jones och tog bilen till mataffären waitrose och handlade kvälls mat det blev lite allt möjligt till middag blandanat majskolvar, köttbullar,ägg och avokado.När vi kom hem satte jag på mig pjamas direkt det var jätte mysigt jag satte mig i soffan och  spelade lite på mitt  nintendo ds.Nu säger mamma att det är mat jag ska ta en majskolv och sätta lite salt och smör på.Jag bloggar nog imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0