Super babies!!!

HEJSAN!!
Idag har jag varit med signe och fille.Vi gick först hem till signe och målade naglarna med hennes speciela nagelacks pennor signe målade siffror fille målade render och jag målade peace märken jag gorde vänster hand skälv och höger hand gorde signe vänster hand (som jag gort) blev inte så fin men höger blev jätte bra. Sen gick vi hem till fille där åt vi lunch spagetti med körtfärs sås och melon det var jätte gott.Efter lunch klädde vi ut oss vi satte på oss trosor på huvudet , tights med trosor ovan på benen och så hade vi ett linne med ett skärp ner stoppade i  trosorna på oss och så till sist hade vi massor med ögon skugga och rouch i hela ansiktet!!!! vi lekte att vi var super hjältar som hette super babies!! hehehehe..... Senare tittade vi på en serie fille har som hette charmed  den handlar om tre systrar som är häxor den är iallafall veldigt bra!!! Sen skulle jag och signe hem. Och nu sitter jag här vid datan och vett inte vad jag ska skriva...... joooo!!! imorgon kommer alla flytt gubbar och ska ta alla våra möbler så vi kommer flytta till hotel imorgon (sista natten hemma) jag kommer nog inte kunna blogga förens om typ tre veckor för vi ska bo på hotel och jag vett inte om dom har dator där men jag får se så om ni undrar varför jag inte skriver vett ni svaret!!!!!
puss puss på ett tag!!!!! /billy
Högerhanden som signe måla!!
Vänster handen som jag målade!!!
Serien vi tittade på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0