Tom Tits!!!

Hej bloggen!!
Imorse när jag gick ner för att äta frukost ringde Agnes hon undrade om jag ville följa med henne till tom tits då sa jag jaaaaa jag har aldrig varit där förut!! När vi hade åkt en bit sa Agnes pappa Per att vi nog skulle äta innan vi gick dit så vi stannade på första bästa mc donalds och så åt vi mums mums mums mums mums mums mums mums mums mums mums...... Sen så kom vi fram till TOM TITS! När vi kom in inanför grindarana så sparang vi runt i fem tim och gjorde olika saker t.e.x så åkte vi ett frittfal , satt på jätte stora stolar , tittade på en bubble show, Testade hur det var att vara gravid  , åkte  en 44 m lång ruchel kana m.m.
Hej svej /Wilma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0