Datorn konstig!!!

Hej alla bloggare! Igår skrev jag ett jätte långt inlägg men när jag skulle publicera det så stägde datan av sig skälv eller nåt så allt jag skrev försvan:( så jag antar att jag måste skriva om alltihopa nu så här kommer det. Eftersom jag inte skrivit på några dar så skriver jag nu om dom dagarna jag inte skrivit på.Första dagen så åkte jag och familjen båten till en ö i skärgården vi solade ,badade och grillade korv där MYSIGT!!!.Andra dagen åkte vi ochså båt fast till några kompisars landställe det tog typ en 1tim dit med båt.Vi var där hela dagen och när vi hade badat så skulle vi hem men då ville pappa ,oskar och pappas kompis tommy åka vattenskidor som tur var hade vi med oss våra vattenskidor alla kom upp utom pappa för han var för trött hehehe! Efter det så skulle vi ta båten hem och då började det össss! regna så vi fick sitta i vår lilla båt hela vägen hem när det regnade så vi var helt blöta när vi kom hem och då var kl 12 så då han jag ju inte skriva.Tredje dagen åkte vi bil till dalarna för att hälsa på mormor hon blev jätte glad när vi kom och ringde på så skrattade hon åt oskar för att hon tyckte att han hade blivit så lång. Efter alla kramar gick vi till en resturang som vi skulle äta lunch på det var jätte god lunch där så jag blev propp mätt.Innan vi skulle gå så dum som jag var så stoppade jag huvudet i en ljus hållare (utan nåt ljus) och skulle visa mamma att man kunde andväda det som en hak hållare så jag blev helt svart om hakan och det gick inte bort med med tvål och vatten så jag hade svart på hakan i två dar efter det.Sen åkte vi hem till mormor och fick paket jag fick en vit väska med blåa blommor på.Efter det var det dags att åka hem så vi satte oss i bilen det var ganska trångt i baksättet plus att matilda hade jätte ont i huvudet och hade feber eller nåt.När vi kom hem gick vi och la oss och matilda tog en huvudvärks tablett Sen kl tre på natten gick matilda upp till mammas o pappas rum och väkte dom och sa att hennes ansikte hade svulnat upp och det hade det hennes läppar var lika stora som två bannaner och hon såg nästan inget eftersom ögon en var helt upp svulna så mamma ,pappa och matilda åkte in till akuten på sjukhuset dom var där från 3 på natten till 10 på morgonen så alså 8 tim och när dom kom hem på morgonen viste inte jag vart dom hade varit så när jag gick ner i köket och såg matilda blev jag rädd hon såg utt som cat woman!!! Dom på sjukhuset sa att hon hade fått en allergisk reaktion mot huvudvärks tableterna hon tog så den dagen låg jag bara och tittade på tv med matilda.OJJJJJ!! nu årkar ni nog inte läsa det jag skriver just nu. Nu ska jag gå ringa Alice och se om hon kommit hem från mallorca! Puss puss / WILMA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0