Måndag,Tisdag....

helläw!! hihi...
Eftersom jag inte har bloggat på två dar så får ni höra nu vad jag har gjort:)
Måndag:
I måndas åkte jag o pappa till natur historiska musset tror jag att det hette iallafall där kollade vi på en sån där cosmonova film det var jätte coolt fast jag blev lite snurrig sen kollade vi run på mussets utställningar och sånt.
Tisdag:
Igår åkte jag och matilda skridskor på sollentuna vallen vi åkte i typ tio minuter sen fikade vi i 22 hehehehe!!!(kommer bilder senare) efter det gick vi till sollentuna centrum och kollade lite på rean jag letade efter en spargris men jag hittade ingen :( Sen hämtade jag,pappa o kajsa mamma från jobbet sen skulle vi till flygplatsen eftersom vi skulle hämta kajsas kompis görel som bor i London ja och sen händde det inte så mycket mer.
Idag:
Ska jag vara med EMMA!!! JAAA!! vi har typ inte träffats på en hel månad ska bli kul vi ska  åka pulka hihihihi...
XOXO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0