Skola,Shopping o massa annat!

Heellu! Idag var det skola som vanligt.På musiken lärde jag mig att spela blika lilla sjärna på piano.jippie!!. Efter skolan så tog jag tåget hem.När jag ekligen kom hem så sa mamma att vi skulle till sollentuna centrum idag igen för att hon skulle ta ut pengar o handla o massa andra saker. När vi var klara med all mat vi skulle köpa så gick vi in på HM där hittade jag en jätte snygg o gosig tjocktröja o sen skulle jag köpa ett par tights och tur som jag har  så var det ta två betala för en så jag köpte ett par thigts som ser ut som jeans och ett par som är vita med svarta prickar på.Efter det åkte vi hem och åt mat. Nu ska jag snart se på fågarna på fortet.
Här är det jag köpte:
Mysiga tjocktröjan!
Jeans thigtsen!
Allt tillsamans!
/wilma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0