Kom inte på nån bätre rubrik än den här!

Hallojs! Idag har jag varit i skolan som vanligt o jag  har haft  Egelska,musik,Svenska o Franska! Idag var första franska lektionen  vi fick lära oss att räkna till tio och säga några olika färger.Ja måste bara säga att idag när jag satt på bussen på väg hem så sitter jag där och har lagt min väska på andra stolen brevid mig och då kom en tant på bussen å då sa hon så här : kan du hoppa in!!! ja ba: ok även fast det fans massa andra lediga platser i hela bussen det var bara så ireterande att hon just skulle sitta brevid mig.Nu sitter jag o lyssnar på mgmt o vet inte vad jag ska gjöra när jag har skrivit det här kanske kolla Alice blogg.
kramisar/wilma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0