Hej!

Jag vet att jag inte bloggat på ungefär 1 och en halv månad och det är förmodlingen inga som läser den här bloggen längre, men tänkte nu att eftersom att jag nu idag just fått påsklov så blev jag sugen på att uppdatera och kommer även ha en massa tid att göra det på.
 
____________________________________________________________________________________________
 
Idag har jag varit med några av mina kompisar och varit inne i stan för att vara statister i en webb serie på svt. Det var iskallt men väldigt kul endå. Ni får kolla sen och se om man ser oss vi kommer typ sitta i bakgrunden på några bänkar,haha. 
På själva inspelningen :)
På vägen dit, det var soligt!
 
xoxo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0