Westfield,hundar,hamburgarparty!!!!!

Idag har varit en kul dag!!
Hade lite sovmorgon sedan gick jag ner och tittade på svensk nyhets morgon på datorn känns alltid lika mysigt!!!
Senare på dagen åkte jag och mamma till westfield(ett shopping centrum) för att köpa ett midije bälte till vårshowen temat iår är GREASE jag köpte ett turkost bälte sen gick vi ut från westfield fort som atan eftersom det var så fint väder.När vi komit hem skulle mamma & pappa åka och handla så jag bästemde mig föra att sova lite i solen väldigt skönt!!!! Sen kom min syster matilda med hundarna hon är nämligen hundvakt i två veckor åt två  jätte söta hundar som heter zorro och zelma.Vi bestemde oss för att gå utt och kasta lite boll då hägde även oskar (bror) och kajsa (syster) med ut och lekte vi hade jätte mysigt. När vi kom hem var maten klar så det var bara att sätta sig ned och äta pappas goda HAMBURGARE! vi hade en rigtig hamburgar fest och diskuterade om ditten och datten.  Nu ska jag nog gå sätta mig och mysa med familjen i sofan och äta lördags godis!!!
SKÄRPET!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0