ÅÅÅÅÅÅÅ en hel vecka sen jag skrev sists!!!!!!!

hej svej alla människor!
Idag hade vi test i skolan på alla huvudstäder i europa vi fick reda på att vi skulle ha testet i måndas men jag hade inte hunnit träna eftersom på tisdagen hade vi test på alla länder i europa och på onsdagen var vi på uttflykt men jag fick alla rätt ändå hihihihiihihihi!!!!
Idag kom Alice(Alichibambam.blogg.se) till london jipppi! hon ska komma till skolan imorgon det är inte så ofta man längtar efter att åka till skolan men nu vill jag bara dit!!!.Kajsa kom och hämtade mig idag vi köpte lite glass på vägen hem eftersom jag hade varit så duktig på provet.Jag kommer hålla i klassens timme imorgon vi ska gjöra någon slaks fem kamp jag fick uppgiften att köpa pris till de laget som vinner så jag köpte sex stycken små choklad grodor det var det biligaste jag kunde hitta (17p).
Choklad grodorna!
 
Midsommar förra året det är jag och Alice i mitten bland alla vuxna!!!!
!

Kommentarer
Postat av: Alice...

Haha kommer du ihåg den fulla snubben som började snacka med oss...

2010-06-27 @ 17:34:29
URL: http://alichibambam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0