EN MASSA SNÖ!

HEEEJJJ!!!

Idag när jag vaknade så tänkte jag att jag skulle följa med oskar till kista för att köpa julklappar men han sa att jag inte kunde följa med för att han skulle då förstårs köpa julklappen till mig.Men men jag bästemde mig iallafall för att gå ut och leka i snön eftersom ingen ville följa med mig ut så gick jag ut skälv men det var gelt okej faktisk jag försökte åka pulka men det var för mycket snö så jag fastnade bara hehehe!! Efter det gick jag in och åt lunch med kajsa framför tv och kollade på  ALice in wonderland den nya filmen jag älskar den den e så coolt gjord.Vi han tyvärr inte se klart eftersom vi skulle till några familje kompisar och jul fika det var jätte gott fika!! Ja och nu har vi kommit hem och mamma håller på gjöra middag.Juste glad fjärde advent! 

Thats it for now folks!



XOXO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0