ÖVERASKING PÅ STARBUCKS!!!!!!!

Hellu! 

Idag hade vi sportsday på skolan och efter det skulle addi följa med mig hem och leka då föreslog hon att vi skulle gå till starbucks och när jag kom ditt överakade fille,pauline och addi mig med att ge mig presenter och betala all fika åt mig (dom gjorde det för att jag ska flytta) jag blev sååååå himla överaskad och glad vi hade jette kul där och pratade om alllllllt!!! möjligt.Sen följde dom med mig hem vi körde duken och vinken vi körde med walkitalkies!!!!! 
   
Här är lite bilder på presenterna jag fick!!!! 
  .En kjol från Tk max!!!!!
  .Sponge bob klistermärken!!!!
  .En Starbucks mug som dom skrev sina namn på!!!!!!!!!!!
  .Ett litet hjärta!!!!!
  .En mosad kaka!!!!
  .Och ett fint kort som pauline har gjort!!!!!
TACK fille,addi och pauline för presenterna!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ALICE...

DEN MOSADE KAKAN HAHAHHAHAHHAH!!

- excuse me have u seen my cookie??

SAKNAR DIG!! <33 // Alice <33

2010-06-27 @ 17:21:37
URL: http://alichibambam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0