Fösta dagen av prao avklarad.

Hejhejhej, Altså herre vad jag är glad, Jag och Bella hade prao i dag eller vi kommer ha det hela veckan (jag är bara där tills på onsdag dock, ni får veta sen varför) våran prao är bäst, det är på ett jätte fint och mysigt hundagis med en massa gulliga hundar fast man är ute och går mycket men det är bara mysigt, ser så otroligt mycket fram emot imorgon då får vi träffa våra gosisar igen, de är så söta. 
 

 

jag har inte tagit bilderna de är frpn Hunddagisets hemsida www.eehunddagis.com, kanske tar några egna imorgon heheh.
 
xoxo.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Va kul och mysigt det ser ut! :) Va snyggt du källhänvisat också (skrivit att du lånat bilderna från deras hemsida alltså) Hoppas du får lika kul idag! :) xoxo

2012-10-23 @ 11:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0