Gilla så skriver jag om dig på min blogg grej :D

CAROLINE HAGERT OLDGREN: Cornelis min underbara Carro älskar dej en massa du är så fin liksom, och vi e så tuffa med våra tuggumin (låtsas tuggumin mehehh) och mobbar stackars Alva heheh! ja du betyder mycke och har många underbariga och fina minnen med dej min indiska kvinna puss ♥
VERA BERGKVIST: Ja men Hej på dej känner dej lite halft sådär vi gick på kören tilsammans för ett tag sen och det jag vet är att du är så rolig och så söt :D
EMMA WILKINSON: Emma! :D Du är verkligen grym på att sjunga måste bara säga det!!!! jätte snäll,snygg och söt på köpet ehehehh.
EVELINA ÅHMAN:ÅHHHHH GUUDARSKYMMNING! VART SKA JAG BÖRJA! Du är så bra på himla många sätt saknar dej varje sekund jag är utan dej. Kan säga verkligen vad som helst till dej min ponny åå alla våra toaletter vi varit på tillsammans alltid roligt mihihih! När vi kollar på nån lite läskig film och du kramar mej och säger att det inte kommer hända här satt jag inte ska vara rädd! Du är mitt allt förevigt Eve kommer aldrig lämmna dej.DU OCH JAG FÖRALLTID GENOM ALLT STORIS DU OCH JAG puss ♥
EMMA SPARENTOFT: Ojojojjo meheh börja bara skratta när jag tänker på allt du och jag har gjort tillsammans genom våra långa 8 år kiss i håret höhhö, oj sålänge har jag kännt dej min nakenråtta ahahaha! Älskar dej Emma ♥
MATILDA HALL: KÄRA STORASYSTER Måste säga att du är otroligt vacker hoppas jag ser ut som dej när jag är 22 hihi, Men jag älskar dej så mycke att det inte går att beskriva du har varit där i alla år ända sen jag pluppade ut har du varit där och tagit hand om mej ÄLSKAR DEJ OÄNDLIGT pusspusspuss ♥
AGNES HOLM: Agnes gamlevän åhhhh är så avundsjuk på ditt hår det är så himla fint och tjockt och dina fräknar älskar fräknar det är så gulligt jajaj Hundratusentals minnen med dig en massa underbara! Men vi har tappat kontakten lite på senaste tiden och det vill jag inte vill vara med dej nån dag puss ♥
LOUISE MANNERFELT: Eheheh Louise känner dej inte så jätte bra men vi gick ju trotts allt två år tillsammans på ssl men jag veet att du är sjukt snygg och att du är hur fina ögon och hår som helst!
TORUN STÅLNACKE:Min torun min totte älskar dej å alla våra matlagnings program hahah! och ditt jätte gulliga lilla leende och du är alltid så glad fina tottis å förstående och jag döööör på dina ögon så fina puss ♥
ALICE JARNBRING: ALICE FINA ALICE du är så otroligt härlig din och min humor asså ahahahah.. Meenene du är verkligen så snygg å söt Alice Och ditt håååårrr ahh dör så fint! Men jahh... älskar dej Alice, min massa FINA NOSHÖRNING puss♥
JULIA BELLANDER: Julle! din stört söta människa du är verkkligenverkligenunderbaar vet faktiskt inte hur jag skullle klara mej utan dej Julia du gör mig allid så glad! ÄLSKAR DEJ ENORMT puss♥
ALICE WILJANDER: Du är min baaara min du är så cool och härlig du och jag Alice vad mycke minnen i london ååh allt när vi lekte apor med strumpbyxor updragna den lilla hår tussen som Pauline hade ehmmmheheh... Ja och nu senast med alla tomtebloss mihi..Önsskar bara att jag kunde träffa dej oftare det måste vi bli bättre på att ringa varann och Såååå och älskar alla dina kläder och ditt rum och deej Alice. ÄLSKAR DEJ TILL UNVERSUMS SLUT OCH LÄNGRE ALBIN puss ♥
ELIN KARLSSON: Elin alla dina snygga kläder jag dör och du jag dör igen din skönhet gör att vi andra inte kan leva näääästan hehe men du är så fin och snäll du måste vara världens snällaste människa ÄLSKAR DEJ ELIN puss ♥
LOVISA MATTSSON:KISSTVILLING lollosos kan inte beskriva dej loll o du är min stjärna min underbara vän som jag älskar mycckkkeeee jätte myckeeeee och du är så söt så sjukt söt vill du byta snälla??!! hahah! nej men DU ÄR MIN FÖR JÄTTE LÄNGE OCH ENNU LÄNGRE ÄLSKAR DIG JUST DIG HUR MYCKE SOM HELST puss ♥
SANNA SAVÅS: Otroligt coola människa du är så snygg fin söt älskar alla dina kläder hela din stil så cool du är så indie sanna. ÄLSKAR DEJ MIN INDIAN puss ♥
AMANDA KLAHR: Ammmannnddaa känner dej inte jätte bra längre vi var ju typ bästisar i lågstadiet å allt minns fortfarande i sexårs när du jag och gabbi lärde känna varandra hahha vi var så små och när ni bråkade hehhe aa men puss ♥
JONATHAN TÅRTAN DE LEUR:Tårt jaaa tårtis ehehe kommer ihåg i sexan när jag kom och alla lurade mig att du hette tårtan på rigtigt och jag gick på det mehehe....Men du är jätte söt snäll ååå rolig vill lära känna dig bättre!
ADRIANE ADALBERTH: Addi min bajskorv saknar dig jätte mycket vi har ju haft så många roliga minnen ihop i London heehh vi var små töntar och gungade varje rast vill bara säga att JAG ÄLSKAR DEJ puss ♥
ELINA ANDERSSON: HEJ SNYGGASTE MÄNNISKAN PÅ PLANETEN! guuud assåå ditt hår din mage så snygg, men du är så rolig ochså och mysig ååå du gör mej så glad ibland ÄLSKAR DEJ ELLI puss ♥
LINDA PELLNÄS: Lilly vampyrbarn du är verkligen underbar och cool sveriges finaste sceen kid (ledsen för mobbad stavning) eheh men på franskan då du och jag sitter och blir rädda för alla gubbar i franska boken och tycker att alla är perviga haha! Och dina kläder underbara vill doooom! ÄLSKAR DEJ LILLY puss ♥
MELKER LUNDSTRÖM: Synd fast känner dej inte så bra (det får vi väll ändra på mannen), vi har bara gått i samma skola å sååå men du är otroligt charmig och söt lilla Melker!
LINNEA NORDKVIST: Du är så rolig fast känner inte dej jätte braa men jag börjar göra det vi går ju trotts allt på samma dans du är väldigt snygg och cool kramisbananis ♥
SIGNE CARLSSON: Sigge hihi du har sån rolig humor och underbart skratt älskar det och hela du är alltid så glad och du gör mej glad hittade våran gammla filmer om gunannunhild mhaahahhah!!! jag dööör va kul det var! Du är otroligt saknad puss ♥
KAJSA HALL: Min helt otroligt coola syster som jag älskar ernormt jag ser up till dej och du är jätte en massa snygg du har så mycke fina kläder å grejer som jag får när du växt ut dom ÄLSKAR DIG KAJSA JÄTTE MYCKET puss♥
xoxo. ♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag vill också vara med Wilma!

2012-02-10 @ 23:41:35
Postat av: Linnea! :7

aw, tack! kramisbananis på dig med!♥

2012-02-11 @ 12:42:09
URL: http://linneaan.blogg.se/
Postat av: Sigge!! <3

Wilmaa!! <3 Saknar dig meeed, goseflickan!! Jusstee gunnannunhild hade glömt deet!! Haha puss <3 <3

2012-02-11 @ 18:38:11
URL: http://siggebooy.blogg.se/
Postat av: Sanna

wilmis du är cool! Och indie och allt det där! Puss på dig älskade vackra fina flicka!

2012-02-11 @ 19:25:38
URL: http://livetsomsanna.blogg.se/
Postat av: Lilly

Naaaw! sötaste, coolaste, roligaste wilmis! ÄLSKAR DEJ OCKSÅ :DDDDDD

2012-02-17 @ 16:08:36
URL: http://thavampyrbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0