En fin lista!

(Lånar listan som taxiskylt.blogg.se och photobyella.se har haft uppe heheh!)

10 saker jag tycker om:
Min familj
Evelyna
Fotografera
London
Fina kepsar
Mitt rum
Kaninen
Lyssna på wunderbarr musik
skratta
sprutgrädde
9 saker jag tycker mindre om:
Snö i april
att sakna folk
mörket
stökiga rum
måndagmorgon
falska människor
ruccola sallad
smutsigt hår
att jag inte kan spela  gitarr
8 bloggar jag läser:
restu.devote.se
photobyella.se
keela.se
mariiagottlander.blogg.se
alicew.webblogg.se
adelaides.blogg.se
magazine.trendsales.se/blogs/hannabergstrom
tildaigoteborg.blogg.se
7 saker jag vill göra i framtiden:
Bo i en liten lägenhet
Äta massa ben & jerry glass
Åka på en spännade resa med en vän
Göra en walk in closeth
Lära mej åka longboard
Bli kär
Ta en massa inpererande bilder
6 favorit platser på jorden:
50 elm grove road London
Hemma
I en lekpark med min bästavän
Bredvid min kanin
På mattan i mitt rum
Där mina syskon är
5 saker jag är rädd för:
Mörkret
Att nån ska vara bakom mej i spegeln
Att bli stor och bo alldeles ensam
Läskiga kryp
att bli påkörd av ett tåg

4 ord som beskriver mig:
Speciell
cp
cool
Snäll

3 saker jag ser framemot:
Sommaren
Festivaler
Köpa en till kanin

2 affärer jag tycker om:
American apparel
urbanoutfitters

1 bra låt:
The look-metronomy
xoxo. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0