facebook grejs!!

Fille!! ♥ Guuud saknar dig! Hur cool som helst jue!
Ska vi byta utseende!!?? myys person! Älskar dej! ♥
Älskar dig! världens bästa mamma! ♥
Känner inte dig super bra längre :( men vi gick ju på kören tillsammans! ♥
Allra underbaraste tvilling!! ♥ ♥
Kännt dig hela mitt liv! Minns du bakom soffan en liten kiss pöl! thihi!
ADDI!!! KOM HEM NUE!!! SÅ VI KAN TRÄFFFAS OCH NÖRDA SPNGEBOB!! SAKNAR DEJ! ♥
Linnea du är jätte snäll! och snygg ochså! vad mer behöver man! hah!
Himlans underbara helt otroligt söta människa! vad skulle jag göra utan dej? ♥
Pluppis,Kondrad, Weveminasii, Ponnyn min!! Vet inte vart jag ska börja! har en massa minnen med dig! Allra käraste Evelyna! ♥
LÅNGBEN!! Puss till dig fina storasyster! ♥
Känner inte dej så mycket! men du bodde i london och vi gick ju i samma skola där!
CAROLINECAROLINECAROLINE!! ÄSKAR DEJ SÅÅ HIMLA MYCKET! Ska vi träffas och göra mer filmer!!?? hahaha!! En massa pussar till dej ♥

Du är jätte söt och en smula flummig, Du luktar sjukt gott ochså hihih!!! ♥
En av personerna i denna värld som faktiskt är kortare än mej! mohahah! evil laugh! Nejmen! Älskar dej ditt skratt och allt av allt som finns att göra med dej! puss ♥
NASSE....♥ KÄRLEK TILL DIG!
Linda du är jätte jätte cool! finns inget mer att säga! ♥
MORBROR PERTI! ♥ REBECKAAA!!!! VILL BARA ÄTA UP DEJ!! NAMNAM.....
Gamle vän! vad skulle jag göra utan dej! men vill träffa dig meeeeerr!!!!! ♥
Salevar! så flummig!! och snygg! ♥
Känner inte dig så mycket! men du är i vilket fall  jätte söt ♥
TORUN STÅLNACKE! Ojoj! mycket minnen med dig kära vän! en av dom mest söta personerna på denna planet ♥
Elin du är jätte jätte mysig! + att du har hur snygga kläder som helst! pussar till dig ♥

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0