LOVISA MATTSON/ KISSTVILLING <3

HOLAA!!

Har lovat Lovisa att skriva ett blogginlägg till henne! Eftersom klumpig som jag e råkade spilla kaffe på henne! förlååt!! jajajaa!!

Mitt fina lilla underbarn du är så fantastisk på alla sätt du gör mej glad bara när jag ser dej! Du är den mest fina,fantastiska,underbara,snygga,coola,hjälpsama,unika,awsomeiga,knasiga,bästa personen som vandrat på denna jord!! och enuenu meeerr! men datorn skulle cpea sej om jag skrev allt! (saningen är faktiskt att jag har sånt litet ordförråd satt jag kan inte så mycket mer ord än ja dom där mihiiih!) PUSS TILL DEJ KISSTVILLING ♥
xoxo.

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

Godnatt! Hoppas du haft en mysig första december ^^

2011-12-02 @ 00:02:18
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0