OSKAR <3

HEJSVEJ!

Idag har jag varit med min bror oskar hela dan!!! Vi började dagen med att BOWLA!! det var ganska kul fast jag missade jätte många gånger hihi!! Sen hämtade vi en hyrbil som var jätte smutsig och det låg ett snus paket i ett av facken eftersom våran bil är på verkstan så behövde vi den sen åt vi lunch på mac donalds vi  tog drive through så vi parkerade  bilen efter vägen och åt och lysnade på musik. Efter det skulle oskar och Gustav träna så jag var hemma och tog det lite lugnt pluggade,facebooka,kollade bloggar,och barnkanalen ;) Sen kom dom hem och då fikade vi lite och efter det åkte vi till kista galleria och kollade lite i affärer men jag köpte inget eftersom jag vill spara lite pengar till LONDON!! Ja och nu sitter jag i köket och har det lite mys pysigt!



XOXO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0