Dag 1. En bild på dig och 10 fakta:

This is me:


1. Jag är 12 år som ni säkert vet!

2.Jag bowlade första gången under  sportlovet.

3.Jag har bott 2 underbara år i London.

4.Jag hatar att åka bläckfisken på Grönan den e så läskig jue!!

5. Guana bana pineapple festis hatar jag verkligen spyde av den i somras blää!!

6.När jag var liten gick jag in i ett skoställ på dagis och fick ett ärr i pannan.

7.Min favoritfrukt är BANAN <3

8.Jag har världens bästa gudmor enligt mig :)

9.Jag är rädd för duvor specielt när man äter picnik!!

10.Jag älskar! spongebob men det visste ni ju redan ;)

XOXO.

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Och jag har världens bästa gudbarn!!!

2011-03-08 @ 11:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0