Har inte hänt så mycket idag!

Hellow! Idag var det en vanlig måndag.Efter skolan åkte jag,Emelie,Carro,Evelina o Agnes hem till Agnes.Vi åt melis o tittade my super sweet 16 asså dom e så bortskämda o rika!!  Sen målade vi naglarna o tittade på Agnes box med Eva o Adam.Efter det skulle jag i carro hem så mamma sjusade hem carro och jg o mamma skyndade oss hem för att vi skulle köpa en CYKEL!! till mig sen hände en massa andra saker så vi han inte ditt förens dom stängde.Men vi ska nog göra det imorn isället.Just nu är Oskar o pappa o övnings kör det går ganska bra faktisk!!
Här är mina naglar:
Om ni inte såg vad jag hade gort på naglarna så kommer en liten close up som i ser här ovanför!
/wilma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0