SKOLAVSLUTNING!!!!!!!!

HEJHEJ!!!
  idag hade jag skolavslutning på skolan det rengnade så vi fick vara inne i gympa salen(buhuuu!!!)

sen sa alla farväll till mig och kramade mig så jag nästan men bara nästan dog!!!!! hihihihi sen åt vi JORDGUBBS TÅRTA!!!!! den var super god! signe följde med mig hem efter skolavsluningen vi gick och köpte glass vid ponden där träffade vi emma,madde och fille så då blev det ennu mera kramar sen skulle dom hem så då gick jag och signe hem ochså.När vi kom hem spelade vi in massa videor om fredrik reinfelt och en nunna hehehehe!!!  Efter det  plockade vi några jordgubbar som jag har odlat dom var faktisk rätt goda!!! oskars kompisar kom precis hem.
Nu ska jag gå se om någon vill göra något med mig!!!!
SOMMAR KRAMAR FRÅN BILLY!!!
HEHEHEHEH LITE ROLIGA BILDER PÅ MIG OCH SIGNE!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0