FLYTT KARTOGER OVERALLT!!!!

HEJ HEJ!!!
Idag nar jag vakna gick jag ner och at en jette god hotell frukost vofflor ,melon ,notter mm.Sen gick jag upp pa hotell rummet och tog ett bubbel bad det blev jette mycket bubblor sa dar manga det bara blir i filmer!!!!!
Efter det akte jag och mamma till barnes och sag till att Emma(hon ar nanny at en ett arig liten flicka) vi gick och at lunch pa karavan det var jette gott. Sen akte jag mamma och pappa till westfield for att kopa lite saker!!!
tjingeling!!!!

Kommentarer
Postat av: Alice...

Wilma vad har hänt med bloggen det ser suuuper konstig ut...

Sakna dig // Albinn <33

2010-06-18 @ 15:06:06
URL: http://alichibambam.blogg.se/
Postat av: wilma

hellu!

jagvett inte vad som har hant med den har varit sa ett tag ska forsoka fixa det!!!



saknar dig med!!! /wille

2010-06-20 @ 23:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0