GUANABANA PINEAPPLE FESTIS NEJ TACK!!!

Tjinicksen! Igår så drack jag festisen guanabana pineaple jag hade aldrig smakat den förut men den var jätte god så jag drack upp hela och sen gick jag och la mig.Efter några tim vaknade jag av att jag hade jätte ont i magen så där ont man har när man är mag sjuk så jag väkte mammma och så gick vi ner i köket så fick jag lite vatten att dricka å sen gick jag och la mig igen fast jag hade jätte ont i magen hela tiden.Sen låg jag där på rygg och prutta och då kände jag hur det kom spya upp i halsen och ja sen fattar ni nog vad som hände.Nu mår jag ganska bra men jag vill aldrig!!! dricka guanabana pineapple festis igen. ja ni kanske tycker att det där var ett lite konstigt inägg /WILMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0